KLEOPATRA ARSI HOTEL

Turcja / Alanya

KLEOPATRA ARSI HOTEL

★★★★

LAST MINUTE

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Blisko lotniska, Basen odkryty, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Historyczne, Darmowe WiFi

Cena: 869 zł / os. 1 173 zł - 26%

Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj

Masz pytania do oferty?

Zapytaj o ofertę

Zadzwoń

  • +48 607 091 970
  • +48 22 412 07 30
  • Pon - Pt: 9.00 - 17.00 / So: 9.00 - 14.00

Opis:

KATEGORIA
4*
REGION
Alanya
OPIS
Niewielki, miejski hotel zlokalizowany w jednym z najpopularniejszych nadmorskich kurortów - w Alanyi. Niewielka odległość od plaży oraz bliskość rozrywek jakie oferuje miasto to niewątpliwe zalety tego hotelu.
hotel
lokalizacja
2 km od centrum Alanyi, 45 km od lotniska w Gazipasa-GZP. Hotel usytuowany na powierzchni: 2500 m2.
kategoria hotelu
4*
kategoria lokalna hotelu
4*
opis hotelu
Data otwarcia
2013 r. Odnowiony w 2018 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.
rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
plaża
80 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, 80 m długości, dojście do plaży ulicą.Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.
pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym:(liczba pięter: 6, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracja główna, bar
bez wyżywienia
śniadanie
- śniadanie (07:30-09:00), późne śniadanie (09:00-09:30) serwowane w restauracji głównej
śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (07:30-09:00), późne śniadanie (09:00-09:30), kolacja (18:00-19:30) serwowane w restauracji głównej
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (07:30-09:00), późne śniadanie (09:00-09:30), obiad (12:00-13:30), podwieczorek (15:00-16:00), kolacja (18:00-19:30) serwowane w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
aktywnie i animacyjnie
płatne
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- łaźnia turecka
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 150 GOŚCI NA 300 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ BĘDZIE PRZEBYWAŁ W IZOLATCE, POWIADOMIONE ZOSTANĄ INSTYTUCJE ZDROWOTNE
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚCIE ZOSTANĄ SKIEROWANI DO IZOLATKI, JEDZENIE I NAPOJE ZOSTANĄ DOSTARCZONE DO POKOJU, PRZEPROWADZONA ZOSTANIE DEZYNFEKCJA POKOJU
Aktualizacja opisu
22.10.2021 12:31
usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
SPA
All Inclusive
Serwis plażowy

Galeria:

KLEOPATRA ARSI HOTEL/1
KLEOPATRA ARSI HOTEL/2
KLEOPATRA ARSI HOTEL/3
KLEOPATRA ARSI HOTEL/4
KLEOPATRA ARSI HOTEL/5
KLEOPATRA ARSI HOTEL/6
KLEOPATRA ARSI HOTEL/7
KLEOPATRA ARSI HOTEL/8
KLEOPATRA ARSI HOTEL/9
KLEOPATRA ARSI HOTEL/10
KLEOPATRA ARSI HOTEL/11
KLEOPATRA ARSI HOTEL/12
KLEOPATRA ARSI HOTEL/13
KLEOPATRA ARSI HOTEL/14
KLEOPATRA ARSI HOTEL/15

Terminy

Wyjazd od
Powrót przed
Transport
Wyjazd z
Wyżywienie
Ilość dni
Dorośli
Dzieci
Proszę czekać ...

Położenie

Proszę czekać ...