DER INN HOTEL

Cena: 889 zł / os. 1 284 zł - 31%

Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj

Masz pytania do oferty?

Zapytaj o ofertę

Zadzwoń

  • +48 607 091 970
  • +48 22 412 07 30
  • Pon - Pt: 9.00 - 17.00 / So: 9.00 - 14.00

Opis:

KATEGORIA
4*
REGION
Antalya
OPIS
Położony w pobliżu słynnej plaży Antalya Konyaalti, w magiczny sposób łączy historię i sztukę. Elegancki hotel butikowy oferuje komfortowe zakwaterowanie dla każdego, pokoje zaprojektowane tak, aby cieszyć się wakacjami i zapomnieć o zmęczeniu. Odnowiony w 2021 roku hotel zaprasza do korzystania z śródziemnomorskiej przyrody, urokliwego morza, zapierających dech w piersiach krajobrazów i wyjątkowego relaksu w komfortowych pokojach.
hotel
lokalizacja
1 km od centrum Antalyi, 4 km od Kaleici, 21 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 3000 m2.
kategoria organizatora
4*
kategoria lokalna
4*
opis hotelu
Data otwarcia
Odnowiony w 2021 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
internet
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
plaża
150 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, żwirowa, 1 km długości, dojście do plaży promenadą. Do plaży kursuje płatny bus hotelowy.Płatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, pawilony.
pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
- pokoje ekonomiczne dla max. 2 os.: klimatyzacja, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (płatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (płatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje superior dla max. 3 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (płatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (płatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracja a la carte, bar
bez wyżywienia
śniadanie
- śniadanie (08:00-10:00)
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (08:00-10:00), kolacja (19:00-21:00)
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-21:00)
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
Restauracje a la carte
- płatna, wymagana rezerwacja.
- BLOXX międzynarodowa
dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - NIE
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 2 M2 MAX 2 GOŚCI
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ZA OPŁATĄ, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - GOŚĆ UMIESZCZONY ZOSTAJE W STREFIE KWARANTANNY, NASTĘPNIE WEZWANE JEST POGOTOWIE I POWIADOMIONY PERSONEL
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Aktualizacja opisu
27.07.2021 13:52
usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Serwis plażowy
Pokoje 5 osobowe

Galeria:

DER INN HOTEL/1
DER INN HOTEL/2
DER INN HOTEL/3
DER INN HOTEL/4
DER INN HOTEL/5
DER INN HOTEL/6
DER INN HOTEL/7
DER INN HOTEL/8
DER INN HOTEL/9
DER INN HOTEL/10
DER INN HOTEL/11
DER INN HOTEL/12
DER INN HOTEL/13
DER INN HOTEL/14
DER INN HOTEL/15
DER INN HOTEL/16
DER INN HOTEL/17
DER INN HOTEL/18

Terminy

Wyjazd od
Powrót przed
Transport
Wyjazd z
Wyżywienie
Ilość dni
Dorośli
Dzieci
Proszę czekać ...

Położenie

Proszę czekać ...